czwartek, 3 maja 2012

=)

Byłam dzisiaj na Mszy i myślałam, że chyba padnę. Usłyszeć z ust księdza:
,,bo mi oczy nawalają''
Hahahahaha xd. Może teraz to nie wydaje się być takie śmieszne, ale wtedy, w kościele praktycznie wszystkim obecnym chciało się śmiać. Masakra...
Mam dla Was pytanie: Co robicie, gdy się nudzicie? Ja zaczynam ćwiczyć i ćwiczę tak do upadłego. Lubię to, a najbardziej tą satysfakcję, jak czujesz, że od teraz możesz góry przenosić. A poza tym taki sposób na nudę jest pożyteczny, bo pozwala wyrzeźbić ładną sylwetkę. Jednak zdaję sobie sprawę, że jak ktoś jest kompletnie rozleniwiony, to nic mu się nie chce, a o ćwiczeniach ani mu się śni. Dlatego zachęcam Was do większej aktywności fizycznej, bo to się naprawdę opłaca! Jak nie teraz, to potem, naprawdę!
Don't think about your problems, think about better tommorow! Happy =)

2 komentarze:

  1. szczerze to albo nie robię nic albo idę na rolki albo w kosza, noge pograć itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka ;]
    Chodzę na rolki, spacery, oglądam tv, pisze sms, gram na laptopie itp. ;D

    Zapraszam do mnie ; 3 - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń