wtorek, 1 maja 2012

Polecam ;)

Hej Wam :) Postanowiłam się wziąć w końcu za siebie i zaczęłam biegać. W ogóle cały dzień dzisiaj mnie bierze na jakieś ćwiczenia itp. Ale to dobrze xd. Przynajmniej coś schudnę ;p. Chciałaby Wam polecić blog takiej jednej dziewczyny: http://www.pinger.pl/szukaj/po_tagu/p/1/?t=metabolizm . Nie wiem czemu, ale bardzo mi się on spodobał. Zainspirował do stworzenia TEGO bloga. Jest taki, jakby to trafnie określić, życiowy. Dziewczyna opowiada tam o tym jak dochodzi do wymarzonej sylwetki + dodaje parę innych wątków ;p. Polecam
A teraz idę korzystać z tej jakże pięknej pogody ;) <3

1 komentarz:

  1. o fuck! dobijają mnie te zdjęcia takich chudych dziewczyn!
    nie jestem jakaś tam wyjątkowo gruba, ale też nie należę do dziewczyn mających taką super figurę :(
    no nic... koniec tego dobrego!
    bieganie bieganie i ruch!
    zaraz zapiszę sb zdjęcia tych dziewczyn i za każdym razem, kiedy bd chciała zjeść coś słodkiego to włączę to zdjęcie :)
    o bosz, ale się rozpisałam hahah xd

    OdpowiedzUsuń